CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

welkem

create your own banner at mybannermaker.com!

....

http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Anda Klik, Gtaw, Saya Klik Balik :D

Tuesday, January 25, 2011

Penipuan Yang Masih Berleluasa !!!!

Salam korang semua !! Selamat pagi ... sihat ?? dah makan ?? hahaha .. tadi kan masa qila pergi pejabat pos di jusco cheras selatan .. qila sempat membeli SUSHI ... ahahha .. lame gile tak makan sushi ... beli sikit je, sebab duit pun tak bepa nak ado ! tinggal 10 heng je dalam purse ne ha .. itupun .. singgit2.. hahaha sekadar nak memenuhi kehendak perut je .. al-maklumlah..qila dah jatuh miskin sekarang ne...uhuhuhu .. 
Nway .. berbalik kepada tajuk utama di atas, baru je tadi qila terima email dari public bank yang menyuruh qila klik pada 1 link yang telah dorg berikan untuk mengemas-kinikan akaun qila dan untuk mengupgrade  security akaun qila. Yang sangat menyakinkan adalah address email tu, yang memang betul2 public bank. Tapi ! yang agak peliknye .. qila mane ade akaun dalam public bank ! tak pernah bukak pun ! Macam-mana qila nak update akaun qila sedangkan qila tak pernah memiliki akaun dalam public bank ! ahahaha .. seyes lawak gilerrr .. 

Ne qila print screen email yang telah qila terima dari public bank ;



Jadi ... untuk korang semua, sentiasa berhati2 apabila menerima email macam ini ye.. jangan percaya bulat2 .. nantikan lepas korang klik kat link tu kan, dy akan suruh korang bagi no akaun korang dan suruh korang tukar password korang, dan dia akan tahu password korang, dengan cara itulah duit korang dalam bank lesap macam tu saja.. huhu , beringat sebelum kena, zaman sekarang ni banyak tipu muslihat yang terang lagi menyuluh, ok guysss... watch outt

2 000 sayang Qila !! :D:

Z THe hOpeR said...

sy pon da bnyk dpt email camnih...
xde akaun nk upgrade mendenye kn?
spam jek email tu....

QielaLuv said...

tu la psl...sy siap reply ag...ckp budusssnyeeee..ahaha