CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

welkem

create your own banner at mybannermaker.com!

....

http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Anda Klik, Gtaw, Saya Klik Balik :D

Monday, January 23, 2012

Aquaria KLCC


  Sape pernah pergi ???? Qila penah...but a looooongg time agooo. huhu. Tempat tu, kecil je..tapi sangat-sangat A.W.E.S.O.M.E. kikiki...masuk kat situ, memang terserlah kebudak-budakan qila. Best gila kot. Tapi yang tak bestnya...waktu mula-mula nak masuk tu. nak bayar harga tiket. mahal woo. Bagi qila la...tak tau la bagi korang kan.. ok. harga tiket masuk Aquaria KLCC adalah seperti berikut : 

Yang Ada Mykad
Dewasa = RM 35.00
Kanak-kanak = RM 25.00
Warga Emas = RM 25.00

Yang Tiada Mykad
Dewasa = RM 45.00
Kanak-kanak = RM 35.00
Warga Emas = RM 25.00


Bagi bayi yang berumur 2 tahun ke bawah, percuma rasanya...
(Harga ni masa qila pergi la ye..klu dah naik, sila inform ok)


Waktu nak pergi tu, jangan main redah je taw. Sebab ada banyak aktiviti-aktiviti yang menarik, tapi ada pada masa-masa tertentu je. Contohnya, aktiviti bagi makan dekat ikan jerung di aquatheatre. Masa ni, kita akan dapat lihat dengan lebih dekat lagi jerung tu. Waktu qila pergi tu, semua dok rakam je, tapi tak boleh ambil gambar. Kalau nak ambil jugak. Kena tanpa Flash. Mungkin taknak bagi jerung terkejut kot. Tak pasal-pasal je penyelam yang bagi jerung makan tu kena ngap. huhu.. Waktu nak bagi ikan-ikan ni makan di aquatheatre adalah pada pukul 3pm. Macam ni ha rupanya. 


Best memang best. Budak-budak la yang duduk depan-depan. Huhu...seronok sangat tengok diorang. Ada masa-masa tertentu nak bagi ikan-ikan ni makan. Bagi sotong makan pulak tak silap pukul 2.30pm. Gambar bawah ni, adalah gambar laluan jalan tapi tak perlu jalan. haha. Macam mana nak cakap eh ? Macam eskelator jugakla...dia akan berjalan sendiri. Kalau nak berhenti, buat pit stop kat tepi. huhu..Bagus taw...xpenat nak jalan. Hahaha. 


Best sangat-sangat. Rasa macam nak pergi lagi. Tapi.... tunggulah...lain kali la pulak. Huhu...... Kalaulah ada orang nak belanja pergi sini 


4 000 sayang Qila !! :D:

Cik mama said...

oklaa kot harga tiket tu...tp cik mama tak pnah sampai sna pun.. nantilaa tugu anak2 besar cikit .. heheheheh ^_~

QielaLuv said...

hehe......cik mama mampu xpelaa.. ^-^

intan said...

tak pernah gi pn walau opis sebelah klcc je pn.. will go one day =)

Cik mama said...

Dear ni blog untuk tuto yg kamu nak tu.. hehehhe

http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2012/01/tutorial-blockquote-berubah-bentuk-bila.html

selamat m'cuba yerr..